.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بيانيه ستاد انتخابات ائتلاف اصلاح طلبان گيلان

شوراي ائتلاف اصلاح طلبان گيلان كه متشكل از 15 حزب و گروه سياسي اصلاح طلب كشور و استان است‌ در آستانه برگزاري انتخابات دوره هشتم مجلس شوراي اسلامي، ستاد انتخابات خود را راه اندازي و بيانيه شماره يك اين ستاد را صادر كرد.  
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، اين ستاد با صدور بيانيه‌اي اعلام كرد: ستاد انتخابات اصلاح طلبان گيلان، يگانه راه براي داوري و اعمال نظرات در مورد شيوه بهتر اداره ايران را صندوق‌هاي راي مي داند‌ از اين رو مشاركت هرچه بيشتر مردم در انتخابات را پيوند وسيع تر ملت و حكومت ارزيابي كرده و به طور اصولي خواهان تحقق آن است.
ستاد ائتلاف اصلاح طلبان گيلان مي افزايد: اين ستاد آزادي انديشه و گرايش‌هاي گوناگون در عرصه انتخابات را از حقوق مسلم شهروندي جامعه ايراني تلقي كرده و معتقد است به هر اندازه كه از حضور سليقه‌هاي مختلف در انتخابات جلوگيري به عمل آيد به همان اندازه حقوق شهروندي جامعه ايراني زيرپا گذاشته شده است.
در ادامه بيانيه آمده است: ستاد انتخابات اصلاح طلبان گيلان صريحاً اعلام مي‌دارد كه خواهان برگزاري انتخاباتي آزاد، عادلانه، رقابتي و سالم است و بسيار بديهي است در چنين انتخاباتي خواهد بود كه مردم نيز با تمام توان در آن حضور پيدا كرده و به كانديداهاي مورد نظر خود راي خواهند داد و اين ستاد برداشت روشن، شفاف و دور از ابهام خود از مفاهيم فوق را در بيانيه هاي آينده به مردم عزيز استان ارائه خواهد داد.
اين بيانيه در ادامه مي افزايد: ستاد انتخابات ائتلاف اصلاح طلبان گيلان از مجريان و ناظران انتخابات كه متاسفانه براي نخستين بار طي 28 سال گذشته همگي از يك جريان سياسي هستند مي خواهد كه خود را امانت دار ملت دانسته و آراي ملت را امانتي در دست خود بداند.
همچنين از آنان مي خواهد كه حقوق شهروندي همه كانديداها را بطور مساوي به رسميت شناخته و از اعمال سليقه شخصي و جناحي در بررسي صلاحيت ها جداً پرهيز كرده و به بلوغ سياسي ملت اعتماد كنند و اجازه دهند داوري نهايي در مورد صلاحيت و شايستگي كانديداها توسط ملت صورت گيرد.
ستاد ائتلاف اصلاح طلبان گيلان در بيانيه خود آورده است: ستاد انتخابات ائتلاف اصلاح طلبان گيلان وظيفه خود مي داند در تمام مراحل مجريان و ناظران انتخابات را دعوت به رعايت قانون كند و هرجا نقص آن را توسط آنان مشاهده كند، ضمن اقدام قانوني براي جلوگيري از آن، موارد را با ذكر مستندات به آگاهي مردم شريف استان برساند.
در پايان اين بيانيه 15 حزب و گروه سياسي ستاد مذكور شامل حزب مشاركت ايران اسلامي گيلان، حزب همبستگي شاخه گيلان،حزب كارگزاران شاخه گيلان، سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي گيلان، انجمن اسلامي مدرسين دانشگاه‌هاي گيلان،مجمع نيروهاي خط امام گيلان، خانه كارگر گيلان،حزب اسلامي كار گيلان، حزب اراده ملت گيلان، مجمع مهندسين گيلان، حزب مشاركت هاي مردمي گيلان، كانون فرهنگيان گيلان، مجمع اسلامي فرهنگيان گيلان، انجمن اسلامي معلمان گيلان و انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه گيلان هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.